Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Αγωγή βρέφους & νηπίου (Βρεφονηπιοκομία – Παιδαγωγικά)

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο:
Η πρακτική άσκηση των μαθητών ΤΕΕ στο βρεφονηπιακό σταθμό αποτελείται από τρεις φάσεις: την παρατήρηση, την καταγραφή και την οργάνωση των δραστηριοτήτων.
α) Ποια είναι η παιδαγωγική αξία των εξελικτικών φάσεων της πρακτικής άσκησης για τους μαθητές σας;
β) Πώς θα οργανώσετε την εποπτεία σας κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου, ώστε να επιτύχετε την καλύτερη δυνατή συμμετοχή των μαθητών σας στη φάση της παρατήρησης και της καταγραφής;
γ) Ποια μεθοδολογία αξιολόγησης θα χρησιμοποιήσετε;
EΡΩΤΗΜΑ 2ο:
Ετοιμάζετε στο ΤΕΕ τη διδασκαλία της θεματικής ενότητας «Εσωτερική διαμόρφωση του χώρου στο βρεφονηπιακό σταθμό στα πλαίσια της παιδοκεντρικής κατεύθυνσης».
Η ενότητα θα διδαχθεί για ένα μήνα με συχνότητα δύο (2) ώρες την εβδομάδα.
α) Γράψτε ένα γενικό σκοπό και τρεις επιδιωκόμενους στόχους της θεματικής ενότητας.
β) Ποια πορεία διδασκαλίας θα ακολουθήσετε (διδακτικές ενέργειες, μέθοδοι και μέσα διδασκαλίας);
γ) Ποια μεθοδολογία αξιολόγησης θα ακολουθήσετε;

1 σχόλιο: